Het schaderegelingsproces van To The Point Expertise voldoet aan de GBL (Gedragscode Behandeling Letselschade), GOMA (Gedragscode Openheid medische incidenten; betere afwikkeling Medische Aansprakelijkheid) en AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Dit merkt u in de praktijk doordat wij:
GBL/GOMA:
- Voor elke zaak een helder behandelplan maken, waarin we:
- Stappen benoemen
- Termijnen benoemen
- Heldere communicatie
- Gelegenheid feedback geven
- Oplossingen aandragen
- De letselschade digitaal afhandelen.
- Betrokkenen kunnen de voortgang in de afwikkeling volgen via diverse digitale platforms
- Duidelijkheid verschaffen over het verloop van een zaak, doordat we:
- Regelmatig contact zoeken
- Actief berichten over de voortgang in behandeling
- Vragen over voortgang snel beantwoorden
- Onzekerheden graag wegnemen
- Actief luisteren naar wensen en feedback
- Het schadeproces actief en objectief begeleiden, doordat we:
- Termijnen bewaken
- Oplossingen aanreiken
- Tussen partijen in staan
- Het slachtoffer centraal stellen
AVG:
To The Point Expertise voldoet geheel aan de strengere AVG normen:
- De Data Protection Impact Assessment (DPIA) is uitgevoerd
- Er is een vaste interne Functionaris Gegevensbescherming (FG-er) aangesteld
- We hebben een gegevens verwerkingsregister ingericht
- We dragen zorg voor een correcte registratie van de persoonsgegevens van alle slachtoffers en overige betrokken partijen in de dossiers
- Alle medewerkers van TTP Expertise weten hoe omgegaan moet worden met persoonsgegevens van betrokkenen.
To The Point Expertise werkt snel, transparant en staat voor hoge kwaliteit.